Originele Jürgens Duitse zakhorloges etuis nr. 930. Verkrijgbaar in 60 mm gemaakt voor een pp horloge van max. 50 mm kastdiameter, 65 mm gemaakt voor een pp horloge van max. 55 mm kastdiameter, 70 mm gemaakt voor een pp horloge van max. 60 mm kastdiameter. gemaakt van zwart kalfsleer, zacht leer klaar voor gebruik, de beste manier om een pp horloge te dragen en te beschermen tegen krassen of beschadigingen, Opmerking: Het pp horloge is alleen voor weergave en niet inbegrepen!
Opmerking: Als u hier niet de juiste ziet, stuur me dan een e-mail, we hebben een veel groter aantal verschillende leren zakhorloge-etuis, vintage etuis, riemzakken ect. aan te bieden!
Controleer de kastdiameter van uw horloge voordat u bestelt?
De prijs is 29 $ US voor één etui
Internationale verzending naar het buitenland is 12,50 US $ per aangetekende luchtpost.
Alle prijzen zijn exportprijzen, daarom moeten Europeanen 19% btw toevoegen.
Verzending in Europa is afhankelijk van de bestemming, stuur een e-mail en vraag?
Betaling: Paypal gebruik mijn e-mailadres info (AT) s-parts.de, US $ per overschrijving naar mijn rekening in NYC of in EURO naar onze rekening in Duitsland, swift, bankcheque, int. Money order, postwissel of contant, alleen per aangetekende luchtpost. Wij bieden een breed scala aan andere pp horloge-etuis (+20) en kettingen, horlogebandjes, armbanden, gespen, vouwsluitingen, horlogemakersgereedschap en Zwitserse merkartikelen rond horloges, voel je vrij en bekijk ze.
Vraag om mijn feedback.
Hartelijk dank voor uw interesse, ik hoop snel van u te horen. Beste wensen uit Duitsland Jürgen